HUMMEL

Med udgangspunkt i en langsigtet strategisk målsætning om at arbejde mere forbrugerorienteret er det Medskabs opgave at hjælpe hummel med systematisk inddragelse af deres kerneforbrugere. Målsætningen er at målrette og effektivisere hummels produktudvikling og marketing gennem et øget forbrugerkendskab samt at opbygge stærke relationer mellem brandet og forbrugerne.

LEVERANCE

· Projektplanlægning, -ledelse og -eksekvering

· Rekruttering af og løbende dialog med relevante forbrugergrupper

· Workshops med forbrugere

· Analyse og præsentationer af forbrugerindsigter og adgang til rådata

· Interne workshops for projektafklaring, -udvikling og -evaluering

”Vi har kunnet bruge resultaterne af vores indsigter på flere niveauer – produktudvikling, indsalg til kunder, markedsføring, strategisk planlægning samt et utal af situationer, hvor det bare har været meget lettere at tage en beslutning og komme videre ud af den rigtige vej – fordi vi kender vores forbrugere.”

Jette Fruensgaard, hummel

Name

“Det har været en forunderlig rejse at være med i dette projekt. Medskab har været super gode til at skabe et miljø, der har været kreativt og motiverende i forhold til at give tanker om hummel og børnetøj frit løb. Det har været en god blanding af sjove øvelser og feedback til hummel og aldrig kedeligt. Jeg ville gerne have deltaget i mere endnu.Programmet har hver gang været rigtig godt skruet sammen, og der har været et formål med alle øvelser. Medskab er gode til at sætte scenen og gennemføre øvelserne på en inspirerende måde”

Line Lundberg Iversen, tidligere deltager