LEANDER

Inden Leander lancerede og markedsførte deres nye produkt, puslepuden Matty, bad de Medskab undersøge målgruppens oplevelse af produktet.  Sammen med kunden analyserede vi umiddelbart efter workshoppen forbrugernes inputs. Dette var en effektiv måde at identificere og udvælge relevante selling points for den forestående lancering af og kampagne for Matty.

LEVERANCE

· Projektplanlægning, -ledelse og -eksekvering

· Rekruttering af en helt specifik forbrugergruppe

· Workshop med forbrugere og kunden som observatør

· Analyse af forbrugerindsigter umiddelbart efter workshoppen i samarbejde med kunden

· Adgang til rådata



Name

Det var både lærerigt og super hyggeligt at deltage i workshoppen for Leander. Medskab formåede at skabe en afslappet stemning, hvor man følte, at man kunne være 100% ærlig omkring sit syn på produktet. I og med at workshoppen bestod af forskellige sjove aktiviteter, fløj de to timer afsted, og jeg kunne nemt have brugt længere tid, hvis det havde været nødvendigt. Medskabs væsener og åbne tilgang til hver vores individuelle synspunkter var uden tvivl med til at gøre workshoppen til en rigtig god oplevelse"

Maria Mathiasen, deltager