URBAN GREENHOUSE

Det var Medskabs opgave at udvikle og afprøve et koncept for forbrugerundersøgelse på det tyske marked, som dels gav indsigt i forbrugernes umiddelbare holdning til Urban Greenhouse som produkt og brand og dels genererede PR i Danmark såvel som Tyskland.

LEVERANCE

· Idégenereringsworkshop med relevante aktører fra kultur- og erhvervsliv.

· Etablering af samarbejde med kunstmuseet Urban Spree i Berlin omkring udstilling og inddragelse af Urban Greenhouse i museets aktiviteter.

· Planlægning og eksekvering af åbningsevent på Urban Spree med fokus på brugeroplevelse og brugerinteraktion med Urban Greenhouse.

· Etablering og eksekvering af co-branding samarbejder med henholdsvis WeDoWood, RawSnack og Stelton.

"Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med Louise og Mette. Samarbejdet var professionelt og seriøst og på samme tid venskabeligt og fornøjeligt. Jeg kender dem begge som kreative, skabende og handlende og giver dem mine bedste anbefalinger."

Line Grüner, stifter og ejer af Urban Greenhouse

Name